Minkälaista ääntä olet tottunut käyttämään työssäsi?
Onko äänenkäyttösi vaikuttanut kauppojen syntymiseen? Luottaako asiakas ääneesi ja olemukseesi?
Tiesitkö, että liian tiukka äänensävy vähentää luotettavuuttasi, samoin kuin tasapaksu ääni ei vakuuta asiakasta ammattitaidostasi?
Miellyttävä puheääni on asiakkaan kanssa erittäin tärkeässä asemassa, koska ääni luo mahdolliselle ostajalle mielikuvan koko yrityksestä. Asiakastyössä on erityisen tärkeää kohtaaminen, huomioiduksi ja kuulluksi tuleminen. Myyntityössä on toimiva puheääni välttämätön ja se auttaa selviämään vaativista tilanteista ja tuottamaan hyviä tuloksia. | ![]() |
Ota yhteyttä, voin auttaa sinua parantamaan työtuloksiasi huikeasti!
Sivex Oy, Alexandria pankkiiriliike, IF vakuutus, GS Hydro, Incap, Anvia TV, Stora Enso, Treasure Coaching
Johanna Verho, Owner at Treasure Coaching
Monika Pöldkivi, Sivex Oy, 01/2014
Lähteet: http://files.kotisivukone.com/soshanke.palvelee.fi/SOS-koordinaatio/jarnon_kirjoitus.pdf