Ääni asiakastyössä

Minkälaista ääntä olet tottunut käyttämään työssäsi?

Onko äänenkäyttösi vaikuttanut kauppojen syntymiseen? Luottaako asiakas ääneesi ja olemukseesi?

Tiesitkö, että liian tiukka äänensävy vähentää luotettavuuttasi, samoin kuin tasapaksu ääni ei vakuuta asiakasta ammattitaidostasi?

Miellyttävä puheääni on asiakkaan kanssa erittäin tärkeässä asemassa, koska ääni luo mahdolliselle ostajalle mielikuvan koko yrityksestä. Asiakastyössä on erityisen tärkeää kohtaaminen, huomioiduksi ja kuulluksi tuleminen. Myyntityössä on toimiva puheääni välttämätön ja se auttaa selviämään vaativista tilanteista ja tuottamaan hyviä tuloksia. Asiakas

Ota yhteyttä, voin auttaa sinua parantamaan työtuloksiasi huikeasti!

 

Referenssejä

Sivex Oy, Alexandria pankkiiriliike, IF vakuutus, GS Hydro, Incap, Anvia TV, Stora Enso, Treasure Coaching

‪Johanna Verho‪, Owner at Treasure Coaching

  • Katri-Liis on todellinen ammattilainen äänenkäytön ja esiintymistaidon valmentajana. Katri-Liisin kanssa on ilo työskennellä ja hän todella paneutuu yksilöllisesti jokaiseen asiakkaseensa. Katri-Liis on helposti lähestyttävä ja hänellä on hyvä pedagoginen osaaminen. Tulemme jatkamaan yhteistyötämme!

Monika Pöldkivi, Sivex Oy, 01/2014

  • KIITOS Katri-Liis antoisasta koulutuksesta ja myös muista koulutuksista, joiden ansiosta olemme kehittyneet todella paljon!

 


Lähteet: http://files.kotisivukone.com/soshanke.palvelee.fi/SOS-koordinaatio/jarnon_kirjoitus.pdf